مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-27سياسي

خدمت بی منت با برگزاری 875 نفرساعت شیفت ایثار در سیستان وبلوچستان


مدیر بسیج کارگری سیستان و بلوچستان، گفت: همزمان با هفته بسیج، کارگران بسیجی اقدام به اجرای 875 نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند.

- محمد قورزایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، کارگران بسیجی در 5 شهرستان سیستان و بلوچستان اقدام به اجرای 875 نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری در قالب شیفت ایثار با رویکرد کمک مومنانه (کارگر دوست ایران) کردند.

این مقام مسئول با اشاره به این مطلب که رزمایش شیفت ایثار به رونق تولید منجر می شود، اظهار کرد: این رزمایش با هدف کاهش آلام و مشکلات تولیدکنندگان و تقویت تولید داخلی در ایام مختلف سال اجرا می شود.

قورزایی بیان کرد: اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه های مهم بسیج کارگری است، به طوری که کارگران در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند و پویایی چرخ واحدهای تولیدی اختصاص می دهند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همزمان با ایام هفته گرامیداشت بسیج و در ادامه سلسله رزمایش های خدمات رسانی ویژه بسیج کارگری با محوریت شیفت ایثارگر در سطح استان رزمایش شیفت ایثار در بیش از 6 واحد تولیدی در شهرستان های چابهار، کنارک، ایرانشهر، خاش و زاهدان اجرا و کارگران مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت با برگزاری 875 نفرساعت شیفت ایثار در سیستان وبلوچستان

خدمت بی منت با برگزاری 875 نفرساعت شیفت ایثار در سیستان وبلوچستان