مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-27سياسي

لزوم هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا در دیار باکری ها


هویت هر منطقه ای با فرهنگ ، رسوم، زبان، تاریخ منطقه و مردم آن خطه رابطه مستقیم دارد در این بین سیمای بسیاری از مناطق شهری در سالهای اخیر چنان دستخوش تغییرات عمده فرهنگی شده که هیچ نشانه ای از گذشته آنها دیده نمی شود و شاید تنها مانعی که میتوان در مقابل .

- ایسنا/آذربایجان غربی هویت هر منطقه ای با فرهنگ ، رسوم، زبان، تاریخ منطقه و مردم آن خطه رابطه مستقیم دارد در این بین سیمای بسیاری از مناطق شهری در سالهای اخیر چنان دستخوش تغییرات عمده فرهنگی شده که هیچ نشانه ای از گذشته آنها دیده نمی شود و شاید تنها مانعی که میتوان در مقابل نابودی هویت و فرهنگ و تاریخ مردم هر منطقه ای متصور شد استفاده از نشانه ها و نمادهای دیداری در شهر است.

20 المان شهدا در آذربایجان غربی حجت الاسلام میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در گفت وگو باایسنا افزود: در سطح استان 20مورد المان مربوط به شهدا نصب شده که 4 المان در شهر ارومیه است.

وی بااشاره به اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فقط شامل المان نمی شود و تابلو،مجسمه،تندیس،کاشی کاری و نقاشی ومینیاتور نیز شامل می شود، خاطر نشان کرد: تاکنون 1961تابلو و2660متر مربع نقاشی و دیوار نویسی در راستای ترویج ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدا در استان نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا در دیار باکری ها

لزوم هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا در دیار باکری ها