مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:352022-11-27سياسي

ضرورت توجه به مقابله با موادمخدر در روستاها


رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و استاندار سمنان بر ضرورت توجه به مقابله با موادمخدر در روستاها به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

- سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر لزوم توجه به مقابله با موادمخدر در روستاها تاکید و خاطرنشان کرد: طرح یاریگران روستا در بحث پیشگیری و مقابله با مصرف مواد مخدر در سطح روستاها در حال اجراست.

با اشاره به راه های مقابله با آسیب های اجتماعی اظهار کرد: ارتقاء و تقویت نشاط اجتماعی یکی از موثرترین راه های مقابله با مصرف مواد مخدر و معضل اعتیاد است.

وی به اهمیت دانشگاه در مقابله با انواع آسیب ها و از جمله مبارزه با موادمخدر پرداخت و افزود: استفاده از پتانسیل دانشگاه ها برای مقابله با بحث مواد مخدر رویکرد بسیار مطلوبی است.

استاندار سمنان به پیشینه تاریخی و تمدنی استان سمنان اشاره و تصریح کرد: استان سمنان که از لحاظ تدین، دینداری و اخلاق، سرآمد کشور است باید در بحث مقابله بامواد مخدر و معضل اعتیاد نیز پیشگام باشد.

هاشمی گفت: در سال های اخیر برنامه های خوبی برای مقابله با این بلای خانمان سوز در کشور اجرایی شده که این برنامه ها باید ادامه بیابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید در مبارزه با موادمخدر از ظرفیت های مردمی و از جمله تشکل های مردم نهاد بهره بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به مقابله با موادمخدر در روستاها

ضرورت توجه به مقابله با موادمخدر در روستاها