مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-27سياسي

اردوی آموزش بازی سازی راهی برای مقابله با مهاجرت بازی سازان است


مدیر انستیتو ملی بازی سازی می گوید برگزاری اردوهای آموزش بازی سازی در استان ها سبب تقویت بازیسازان می شود و به نوعی راهی برای مقابله با مهاجرت دست اندرکاران این صنعت است.

- فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی سازی، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری اردوهای آموزش بازی سازی در استان ها یا بوت کمپ ها، گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای مدتی است که این دوره ها را در سراسر کشور آغاز کرده است و آخرین اردو را هم اکنون در بیرجند برگزار کردیم و هم اکنون در حال برنامه ریزی اردویی دیگر در بوشهر برای 10 آذرماه هستیم.

وی افزود: تا کنون این اردوهای آموزشی در پنج استان همچون سیستان بلوچستان، کرمانشاه، منطقه آزاد ارس، یزد و بیرجند، با همکاری ادارات ارشاد استان ها، معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری.

بنیاد ملی نخبگان، پارک های علم و فناوری دانشگاه سراسری برگزار شد.

مدیر انستیتو ملی بازی سازی گفت: در هر بوت کمپ به دنبال این هستیم که استعدادهای هر استان را شناسایی کنیم؛ چراکه در هر استانی دانش آموزان و دانشجویان توانمندی هستند که با حضور در این دوره های آموزشی 50 ساعته فشرده طی پنج روز آموزش های لازم را می بینند.

همچنین در نهایت کارگاه های آموزشی به یک رویداد استعدادیابی وصل می شوند و این رویداد در دو روز پایانی دوره ها برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آموزش بازی سازی راهی برای مقابله با مهاجرت بازی سازان است

اردوی آموزش بازی سازی راهی برای مقابله با مهاجرت بازی سازان است