مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-27سياسي

احداث 70 کیلومتر کانال کشاورزی در لرستان


مسئول بسیج سازندگی لرستان از احداث 70 کیلومتر کانال کشاورزی در استان خبر داد.

- سرهنگ احسان جهانبخش در حاشیه مراسم افتتاح کانال آب بر روستای حیدرآباد شهرستان سلسله در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال 99 و 1400، نزدیک به 15 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احداث 15 کیلومتر کانال کشاورزی برای استان اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: شیوه ای که از سوی بسیج سازندگی حسب دستور مقام معظم رهبری در دستور کار قرارگرفته مشارکت مردم روستا، نیروهای بومی و نیروهای بومی با حضور نیروهای جهادی در اجرای پروژه ها است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان خاطرنشان کرد: صرفه جویی مالی در اجرای پروژه ها یکی از اولویت ها بوده که رعایت کیفیت نیز در اجرای پروژه ها مورد توجه قرار گرفته است.

جهانبخش با بیان اینکه متولی کار خود روستاییان و جهادگران اقتصادی و عرصه تولید هستند، اضافه کرد: قرار بود با 15 میلیارد تومان یاد شده، 15 کیلومتر کانال کشاورزی را در استان احداث کنیم، این در حالی است که با همین اعتبار، 70 کیلومتر کانال کشاورزی را طی دو سال اجرایی و تحویل مردم استان دادیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری احداث کانال های کشاورزی به جد مدنظر قرار دارد، افزود: اگر مانند سنوات قبل اعتباری برای این منطقه در نظر گرفته نشود از محل صرفه جویی در این منطقه خدمت انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 70 کیلومتر کانال کشاورزی در لرستان

احداث 70 کیلومتر کانال کشاورزی در لرستان