مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:052022-11-27اقتصادي

رشد 5.5 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و 315 هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان در 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر دو میلیون و 315 هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان در 8 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا گفت: کاهش محدودیت های ناشی از بیماری کرونا که با گسترش واکسیناسیون سراسری انجام گرفت نقش بسزایی در افزایش تردد مسافرین از پایانه های مرزی استان داشته است بطوریکه در 8 ماهه نخست امسال شاهد تردد بالغ بر دو میلیون و 315 مسافر از طریق پایانه های مرزی استان بوده ایم که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد افزون بر 5 و نیم برابری تردد مسافرین از پایانه های مرزی استان حکایت دارد.

وی افزود: بیشترین تعداد تردد مسافرین از طریق پایانه های مرزی استان در 8 ماهه اول سال جاری به ترتیب از طریق پایانه های مرزی رازی با بالغ بر 860 هزار تردد مسافر ، بازرگان با نزدیک به 700 هزار تردد مسافر و تمرچین با تردد افزون بر 475 هزار مسافر انجام گرفته است.

آرامون اظهار کرد: در این مدت همچنین 13765 دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه های مرزی استان مسافرین را جابجا کردند که شامل 6885 دستگاه ناوگان ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5.5 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

رشد 5.5 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی