مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-27اقتصادي

بازگشت 36 بنگاه اقتصادی راکد به چرخه تولید در همدان


مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 36 بنگاه اقتصادی راکد در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است.

- مصطفی ترکمان اظهار کرد: برای 117 نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و معادل 1000 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که عمدتاً از طریق تزریق نقدینگی و رفع مشکلات بانکی و بین دستگاهی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل شده است.

وی افزود: از محل تسهیلات سفر ریاست جمهوری تعداد 54 طرح به مبلغ 5292 میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده است که پیش بینی می شود زمینه تثبیت و ایجاد اشتغال قابل قبولی را در بخش کشاورزی استان به همراه داشته باشد.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان ادامه داد: در زمینه مشاغل خانگی و رونق کسب و کارهای کوچک تاکنون با 161 فقره پرونده به مبلغ 89 میلیارد ریال، زمینه اشتغال و کارآفرینی بیش از 200 نفر فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی درباره طرح های اثرگذار و شاخص استان در زیربخش کشاورزی مطرح کرد: 52 واحد تولیدی به مبلغ 110 هزار میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال بیش از 8300 نفر در دست اجراست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 36 بنگاه اقتصادی راکد به چرخه تولید در همدان

بازگشت 36 بنگاه اقتصادی راکد به چرخه تولید در همدان