مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:352022-11-27اقتصادي

چگونه مو و ابروهای خود را با نسکافه رنگ کنیم


یکی از بهترین روشها برای افرادی که به دنبال رنگ کردن موها با رنگ های طبیعی هستند، رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه است که علاوه بر رنگ زیبا باعث تقویت رشد موها نیز می شود.

- رنگ کردن ابرو با نسکافه، یک روش موثر و بدون ضرر یکی از روشهای ایجاد تنوع و پوشاندن موهای سفید ، رنگ کردن موها و ابروها است ، شما میتوانید با انواع رنگ های شیمیایی متنوع موجود در بازار موها و ابروهایتان را به رنگ دلخواه درآورید.

استفاده از رنگ های شیمیایی در کنار تنوع بسیار بالایی که دارند میتواند باعث  تضعیف و شکننده شدن موها شود به همین دلیل برخی از خانم ها به دنبال جایگزین کردن مواد طبیعی برای رنگ مو و ابرو هستند.

یکی از رنگ های طبیعی برای مو و ابرو که طرفداران بسیار زیادی هم دارد ، استفاده از قهوه و نسکافه برای رنگ کردن مو و ابرو است.

  وجود کافیین در نسکافه (قهوه فوری) باعث تقویت ریشه موها شده و برخلاف رنگهای شیمیایی به مو آسیبی نمی رساند و باعث شکننده شدن موها نمی شود.

شامپو و آب داغ هر دو باعث زودتر از بین رفتن رنگ مو می شوند و ماندگاری رنگ مو را کاهش میدهد ، سعی کنید تا دو روز بعد از رنگ کردن موها ، از شامپو استفاده نکنید تا رنگ مو بهتر تثبیت شود.

  فواید رنگ کردن مو و ابرو با نسکافهپودر نسکافه یا پودر قهوه فوری رنگ دهی خوبی برای مو دارد و رنگ قهوه ای تیره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مو و ابروهای خود را با نسکافه رنگ کنیم

چگونه مو و ابروهای خود را با نسکافه رنگ کنیم