مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-27سياسي

کتاب «مدیریت و اخلاق» منتشر شد


کتاب «مدیریت و اخلاق (درنگی در شناسایی و کاربست هنجارهای اخلاقی در مدیریت کسب و کار با رویکرد اسلامی)» روانه بازار نشر شد.

- ایسنا/قم کتاب مدیریت و اخلاق (درنگی در شناسایی و کاربست هنجارهای اخلاقی در مدیریت کسب و کار با رویکرد اسلامی) روانه بازار نشر شد.

کتاب مدیریت و اخلاق (درنگی در شناسایی و کاربست هنجارهای اخلاقی در مدیریت کسب و کار با رویکرد اسلامی) اثر حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی اسلامی است که به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 323 صفحه منتشر شد.

پژوهشکده اخلاق و معنویت از بدو تأسیس کارگروه اخلاق کاربردی بر پایه تحقیقات میدانی پروژه اخلاق مدیریت کسب و کار را در دستور کار خود قرار داد.

این کتاب نخستین محصول پروژه اخلاق مدیریت است که به جامعه علمی، فرهنگی و مدیریتی کشور تقدیم می شود.

ساختار اثر این اثر در سه فصل تألیف شده است؛ در فصل اول، توضیحاتی در باب مفردات و ادبیات بحث و تعریف کلیات اخلاق و مدیریت و ضرورت اخلاقی بودن مدیران، به ویژگی های مسائل اخلاقی در مدیریت اشاره شده و به اخلاق کسب و کار به عنوان شاخه ای علمی پرداخته شده است.

در فصل دوم که با عنوان هنجارشناسی اخلاق مدیریت تألیف شده، پس از بیان ویژگی های هنجارشناسی اسلامی و ضمن معرفی هنجارهای عام اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مدیریت و اخلاق» منتشر شد

کتاب «مدیریت و اخلاق» منتشر شد