مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-27سياسي

صحنه این فتنه را به گورستان آمریکایی ها و اسراییلی ها تبدیل می کنیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود با تمام قوا به صحنه آمده اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان آمریکایی ها و اسراییلی ها و متحدان آنها تبدیل می کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود با تمام قوا به صحنه آمده اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان آمریکایی ها و اسراییلی ها و متحدان آنها تبدیل می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار پاسدار حسین سلامی روز یکشنبه در اجتماع 15 هزار نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان که در استادیوم دهکده المپیک زاهدان برگزار شد با بیان این که شیعه و سنی و سیستانی و بلوچ نشانه امت واحده هستند، افزود: در سیستان و بلوچستان روح وحدت جاریست.

سلامی گفت: اگر بخواهیم نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حریت را در سیمای انسان به تصویر بکشیم، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقا نشانه آن است.

سرلشکر سلامی افزود: شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان با همدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند و همواره دشمنان سعی می کنند تا به این ارتباط ضربه بزنند که با هوشیاری مردمان این استان تا کنون به اهداف شوم خود نرسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحنه این فتنه را به گورستان آمریکایی ها و اسراییلی ها تبدیل می کنیم

صحنه این فتنه را به گورستان آمریکایی ها و اسراییلی ها تبدیل می کنیم