مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-27ورزشي

تدوین سند 10 ساله بسیج برای ادامه کار و اجرای گام دوم انقلاب


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سند 10 ساله ای را تدوین کرده و موارد آن در قالب 9 قرارگاه اجرا خواهد شد.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سند 10 ساله ای را تدوین کرده و موارد آن در قالب 9 قرارگاه اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر یکشنبه با حضور در صحن علنی شورا با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: 20 قشر مختلف بسیج به واسطه نقش آفرینی و تأثیر در جامعه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمک به افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام ملی از جمله وظایف بسیج است، گفت: فعالیت بسیج در حوزه های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، ورزشی، سازندگی و محرومیت زدایی چشم گیر است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مهمترین عنصر بسیج، ایمان و روحیه انقلابی و جهادی است که به عنوان مجموعه ای بی نظیر در دنیا هیچ چشم داشت مادی ندارد و در عرصه اجتماع و مقابله با حوادث سخت حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: بسیج برای ادامه کار و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب سند 10 ساله ای را تدوین کرده که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است و موارد آن در قالب 9 قرارگاه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند 10 ساله بسیج برای ادامه کار و اجرای گام دوم انقلاب

تدوین سند 10 ساله بسیج برای ادامه کار و اجرای گام دوم انقلاب