مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-27سياسي

جنگ های قومی و قبیلگی در میان ملّت مسلمان ایران، بی معنا است


حجت الاسلام و المسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ابتدای درس خارج فقه خود، با اشاره به اتفاقات ماه های اخیر در کشور گفت:مطالبه گری درست و قانونی یکی از شاخصه های نظام اسلامی است.

- حجت الاسلام و المسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ابتدای درس خارج فقه خود، با اشاره به اتفاقات ماه های اخیر در کشور گفت:مطالبه گری درست و قانونی یکی از شاخصه های نظام اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ابتدای درس خارج فقه خود، با اشاره به اتفاقات ماه های اخیر در کشور گفت: برای همه واضح و روشن است که تحقق انقلاب اسلامی ایران در ابتدا برای خیلی ها قابل باور نبوده و حتی برخی از معتقدان به نظام ارزشی، دینی و اسلامی و بسیاری از حوزویان و دانشگاهیان آن را غیرممکن می دانستند.

از اینرو پیش از انقلاب بسیاری از روشنفکران دینی معتقد بودند که اگر کار اصلاحی بخواهد انجام بگیرد، باید تحوّل و تغییر در جامعه به شکل تدریجی انجام پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با توجه به نظام ارزشی و دینی و با حمایت مردم تحقق پیدا کرد، افزود: در حالی که بسیاری از تحلیل گران و نظریه پردازان داخلی و خارجی معتقد بودند که چنین نظامی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ های قومی و قبیلگی در میان ملّت مسلمان ایران، بی معنا است

جنگ های قومی و قبیلگی در میان ملّت مسلمان ایران، بی معنا است