مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-27اجتماعي

برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس بهاباد زلزله خیز


بیست و چهارمین مانور ایمنی و زلزله در تمامی مدارس شهرستان و با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» هشتم آذر برگزار می شود.

- ایسنا/یزد مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: بیست و چهارمین مانور ایمنی و زلزله در تمامی مدارس شهرستان و با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور هشتم آذر برگزار می شود.

حسن رزاقی بهابادی صبح امروز یکشنبه در جلسه آمادگی برگزاری بیست و چهارمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس بهاباد که در آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای مانور آمادگی در برابر تهدیدات و آسیب های زلزله یکی از ماموریت های مهمی است که در راستای ایجاد آمادگی های لازم در دانش آموزان، با همکاری مدیریت بحران و سازمان دانش آموزی و دستگاه های امدادی در مدارس اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مانورها فرصت آموزش پیش از وقوع حادثه را فراهم ساخته و این موضوع از اضطراب و ترافیک صحنه واقعی حادثه می کاهد.

وی بیان کرد: اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس، در حقیقت عینیت بخشی به ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رزاقی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی کشور حوادث غیرمترقبه به ویژه زلزله و سیل است، بیان کرد: دانش آموزان همان طور که به تحصیل و ارتقای سطح علمی خود توجه ویژه دارند، باید به فراگیری آموزش های لازم برای آمادگی در برابر حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس بهاباد زلزله خیز

برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس بهاباد زلزله خیز