مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-27حوادث

متهم با 70 فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد


نیشابور _ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم به سرقت لوازم داخل خودرو و وسایل منازل در حال ساخت با 70 فقره سرقت، در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا حسینعلی زاده اظهار کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آن ها و نیز وسایل ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر، بررسی های اولیه و میدانی نشان داد بسیاری از سرقت ها، مربوط به خودروهای پژو و به صورت حرفه ای انجام شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با تلاش مأموران دایره تجسس کلانتری 13 قدس، متهم که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم 29 ساله، تعداد زیادی وسایل و لوازم داخل خودرو و همچنین وسایل ساختمان های در حال ساخت از قبیل دستگاه جوشکاری سیم و کابل های برق، چرخ سنگ و … سرقتی را کشف کردند.

حسینعلی زاده بیان کرد: متهم تاکنون به 70 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو و همچنین برخی وسایل ساختمان های در حال ساخت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرده است و تحقیقات از وی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر، ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم با 70 فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد

متهم با 70 فقره سرقت در نیشابور دستگیر شد