مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-27سياسي

فرمانده سپاه: فتنه اخیر را گورستان آمریکایی ها می کنیم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا، انگلیس، اسراییل و آل سعود با تمام قوا به صحنه آمده اند اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از زاهدان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجماع 15هزارنفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در استادیوم دهکده المپیک زاهدان اظهار داشت: امروز برای من روزی پرافتخار و فراموش نشدنی است؛ خاطره دل انگیز حضور باشکوه امت واحده و حضور حماسه آفرین مردم سیستان و بلوچستان در خاطر بنده باقی خواهد ماند.

ابتدا به روح بلند امام عظیم الشأن و مؤسس نهاد نیرومند بسیج مستضعفان درود الهی نثار می کنم و از خداوند متعال برای وجود شریف رهبر بسیجی، جانباز شجاع و حکیم امام خامنه ای سعادت و توفیق روزافزون مسئلت می کنم.

محضر همه خانواده شهدایی که از ابتدای انقلاب برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت جامعه و این سرزمین بزرگ و حرمت نوامیس و سرافرازی مردمان عزیز این دیار جان خود را فدا کردند سلام و درود می فرستم و همچنین به روح بلند شهدای و به ویژه شهدای حوادث اخیر درود می فرستم و برای خانواده آنها صبر مسئلت دارم.

سیستانی و بلوچستانی نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حریت است وی در بخش نخست سخنان خود با بیان اینکه اگر بخواهیم تصویر انسانی بسیاری از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه: فتنه اخیر را گورستان آمریکایی ها می کنیم

فرمانده سپاه: فتنه اخیر را گورستان آمریکایی ها می کنیم