مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27فرهنگي

«تو شات»؛ روایت عکس ها در یک ماجرای واقعی


فیلم کوتاه «تو شات» اثری از بنیامین ایثاری است که فیلم نامه آن توسط مهدی ایروانی، نویسنده اصفهانی نگارش شده است.

این فیلم که سومین حضور بین المللی خود را در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه حقوق کودک در ترکیه تجربه کرده، - ایسنا/اصفهان فیلم کوتاه تو شات اثری از بنیامین ایثاری است که فیلم نامه آن توسط مهدی ایروانی، نویسنده اصفهانی نگارش شده است.

این فیلم که سومین حضور بین المللی خود را در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه حقوق کودک در ترکیه تجربه کرده، با پرداختی جدید در فرم، یک داستان واقعی را ازطریق عکس روایت می کند.

بنیامین ایثاری دراین باره به ایسنا گفت: تو شات فیلمی 3 دقیقه ای است که به موضوع کودک همسری می پردازد و از اتفاقی واقعی الهام گرفته شده و آن را دراماتیزه کرده است.

او ادامه داد: در این فیلم، فرم بیش از محتوا برای من اهمیت داشت که در فرمِ آن اقدام جدیدی انجام شد و داستان از طریق شات های عکس روایت می شود.

روایت این فیلم در سینما منحصربه فرد است چراکه از طریق کسی انجام می شود که در فیلم حضور دارد اما مخاطب او را نمی بیند، درواقع راوی داستان در فیلم تو شات همان فرد عکاس است که از مراسم عقد دختر در این فیلم عکس برداری می کند؛ بنابراین فیلم از تعدادی عکس تشکیل شده است که داستان را برای مخاطب روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تو شات»؛ روایت عکس ها در یک ماجرای واقعی

«تو شات»؛ روایت عکس ها در یک ماجرای واقعی