مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27سياسي

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب شد


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حکمی فاطمه صدر را به عنوان معاون پژوهش و منابع دیجیتال کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه صدر با حکم علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان معاون پژوهش و منابع دیجیتال این سازمان منصوب شد.

تدوین برنامه پیشرفت مدار پژوهشی بر اساس نیازسنجی معتبر و آینده پژوهانه، بازطراحی فعالیت های پژوهشی حوزه های مدیریت دانش و اطلاعات، آرشیو، اسلام شناسی و ایران شناسی، بازنگری و فعال سازی پژوهش های تاریخ شفاهی، تعامل هدفمند و پویاسازی فعالیت های پژوهشی و آموزشی سازمان در سطح کشور، همکاری و مشارکت در اجرای طرح تحول دانش بنیان سازمان، ارتقا کیفیت و اثربخشی جلسات شورای پژوهش و اجرای طرح های پژوهشی بنیادی، راهبردی و کاربردی و ارتقا وضعیت هیأت علمی سازمان از جمله محورهای مأموریت های معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

فاطمه صدر دانش آموخته رشته فلسفه تطبیقی در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبایی است که از جمله سوابق وی می توان به تدریس در دانشگاه های شهید بهشتی، امام صادق (علیه السلام)، فرهنگیان و … مدیریت پروژه های پژوهشی در زمینه تولید منابع آموزشی، تدوین کتب درسی و عضویت در شورای اندیشه ورزی و راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب شد

معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملّی منصوب شد