مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-27اجتماعي

مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال نیازمند لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال با اشاره به لغزنده بودن مسیر ارتباطی اسالم به خلخال، گفت: رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال تجهیزات زمستانی داشته باشند.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خلخال با اشاره به لغزنده بودن مسیر ارتباطی اسالم به خلخال، گفت: رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال تجهیزات زمستانی داشته باشند.

معروف خسروی 6 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف و بروز یخبندان از مسیرهای ارتباطی استان اردبیل به گیلان از رانندگان عبوری از این مسیرها خواست با احتیاط کامل رانندگی کنند و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند وی ادامه داد: بارش برف در جاده های ارتباطی خلخال - گیلان که از شب گذشته آغاز شده هم اکنون نیز ادامه و 5 الی 8 سانتیمتر برف در سطح جاده بر روی زمین نشسته است.

به گفته وی در حال حاضر سطح راه های خلخال به اسالم وپونل هردو برف روبی ونمک پاشی شده با این حال به علت شدت حاکمیت هوای سرد، مه غلیظ و کاهش دید افقی هم اکنون عبور از گردنه سخت گذر الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم با احتیاط کامل امکان پذیر است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خلخال با اشاره به لغزنده بودن این مسیر، افزود: بارش برف همراه با برودت هوا و بروز یخبندان در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال نیازمند لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است

مسیرهای ارتباطی اسالم به خلخال نیازمند لغزنده و نیازمند تجهیزات زمستانی است