مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:052022-11-27سياسي

علت عزل شهردار ابهر چه بود؟


موارد بسیاری برای استیضاح و عزل شهردار بود که با در نظر گرفتن جوانب مختلف و مصالح، تصمیم به عزل با استناد به سکونت نداشتن در شهر گرفته شد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: موارد بسیاری برای استیضاح و عزل شهردار بود که با در نظر گرفتن جوانب مختلف و مصالح، تصمیم به عزل با استناد به سکونت نداشتن در شهر گرفته شد.

سجاد عبدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیرامون مسائلی که در پی عزل شهردار ابهر در روزهای گذشته اتفاق افتاده، متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی با انتشار مطالبی در فضای مجازی، صحبت هایی مطرح می کنند که گویا این برکناری را آنها کلید زده اند، اظهار کرد: این افراد خواسته یا ناخواسته این حرکت شورا را که کاملا مستقل و به دور از تاثیرپذیری از هر شخص و جناح و جریانی و فقط در راستای مصلحت شهر و مردم صورت گرفته است را تحت الشعاع قرار داده، مصادره کرده و کم ارزش جلوه می دهند.

وی تصریح کرد: واقعیت ماجرا به این شکل است که اکثر اعضای شورا در مورد احراز نشدن محل سکونت شهردار و همچنین ارائه خدمات نه چندان مطلوب مجموعه شهرداری در دوره 8 ماهه مدیریت وی چندین بار به عالی ترین مقام سیاسی شهرستان موارد و مشکلات را مطابق وظیفه منعکس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عزل شهردار ابهر چه بود؟

علت عزل شهردار ابهر چه بود؟