مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:102022-11-27فرهنگي

کتاب «سیمای زن در فرهنگ بختیاری» رونمایی شد


«آیین رونمایی و بررسی کتاب سیمای زنان در فرهنگ بختیاری» به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد با حضور نویسندگان این کتاب و منتقدین و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مولوی شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین رونمایی و بررسی کتاب سیمای زنان در فرهنگ بختیاری به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری کتابخانه عمومی حافظ شهرکرد با حضور نویسندگان این کتاب و منتقدین و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مولوی شهرکرد برگزار شد.

سیروس رضایی ششم آذرماه در این آیینبا محکومیت اغتشاشات اخیر و گرامیداشت یاد و نام شهدا با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: در کشور ما در این راستا تلاش هایی شده و ابزارهایی نیز فراهم شده است و دستگاه هایی متولی امر کتاب و کتابخوانی هستند اما آنچه مورد نظر بود اتفاق نیفتاده است.

رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز نسبت به مقوله کتاب و کتابخوانی تأکید دارند، ادامه داد: می طلبد همه دستگاه ها این مقوله را مورد توجه قرار دهند؛ مجموعه جهاد دانشگاهی نیز به عنوان نهاد علمی و انقلابی از این راه عقب نمانده و در حوزه چاپ و نشر کتاب کارنامه بسیار ارزشمند و خوبی در حد وسع خود دارد که حاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سیمای زن در فرهنگ بختیاری» رونمایی شد

کتاب «سیمای زن در فرهنگ بختیاری» رونمایی شد