مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-27سياسي

بابایی: چه کسی باید مشکل گرانی و کمبود دارو را مدیریت کند؟


نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت دارو در کشور گفت: چه کسی باید مشکل گرانی و کمبود دارو را مدیریت کند؟ احساس می کنم وزیر بهداشت جای دیگری زندگی می کند یا اینکه افرادی او را در پشت صحنه مدیریت می کنند.

- نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت دارو در کشور گفت: چه کسی باید مشکل گرانی و کمبود دارو را مدیریت کند؟ احساس می کنم وزیر بهداشت جای دیگری زندگی می کند یا اینکه افرادی او را در پشت صحنه مدیریت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و باید همه دولتمردان و سران قوا تابع محض ولی فقیه زمان باشند.

وی همچنین در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای ضرغامی شما وزیر فرهنگ، کشور یا امور خارجه نیستید پس به جای فرافکنی در گفتمان سازی انحرافی به شرح وظایف خود عمل کنید؛ شما وزیر گردشگری هستید و انگار فراموش کرده اید وزیر کدام وزارتخانه هستید.

این عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تبدیل وضعیت کامل نیروهای نهضتی، حق التدریسی و پیش دبستانی ها و اجرای دقیق رتبه بندی معلمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: چه کسی باید مشکل گرانی و کمبود دارو را مدیریت کند؟

بابایی: چه کسی باید مشکل گرانی و کمبود دارو را مدیریت کند؟