مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-27اقتصادي

36 درصد پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه تاخیر داشته است


مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از تاخیر 36 درصدی کل پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه خبر داد.

- حسن جعفری در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان جابه جایی مسافران فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در مهر ماه سال جاری اظهار کرد: در مهر ماه سال جاری 4893 پرواز در فرودگاه مشهد انجام شده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 21 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین 662 هزار و 932 مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد در مهر ماه جابه جا شده که نسبت به مهر سال گذشته 38 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در خصوص میزان پروازها و جابه جایی مسافران داخلی در مهر ماه نیز خاطرنشان کرد: 4031 پرواز داخلی در مهر ماه نشست و برخاست داشته که این رقم نسبت به مهر ماه سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین 549 هزار و 264 مسافر در این مدت در فرودگاه مشهد جابه جا شده اند که نسبت به مدت زمان مشابه 30 درصد افزایش داشته است.

رشد 101 درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد نسبت به سال گذشته جعفری در رابطه با میزان پروازها و جابه جایی گردشگران خارجی عنوان کرد: در مجموع 862 پرواز خارجی در مهر ماه نشست و برخاست داشت که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 84 درصد رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 درصد پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه تاخیر داشته است

36 درصد پروازهای فرودگاه مشهد در مهر ماه تاخیر داشته است