مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-27سياسي

دیگر کسی نباید در آتش فتنه بدمد/ دوران بازسازی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که اغتشاشات فروکش کرده، دوران بازسازی است و کسی نباید دیگر در آتش اغتشاشات و فتنه بدمد زیرا به نفع ملت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صالح جوکار در جلسه علنی امروز (یکشنبه 6 آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی و در واکنش به اظهارات جلال محمودزاده مبنی بر اینکه سوال وی از وزیر کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار نمی گیرد، گفت: جلال محمودزاده دو سوال در کمیسیون شوراها مطرح کرد که یک سوال درباره کوله بران بود که جمع بندی کار این شد که ظرف مدت یک ماه وزارت کشور این موضوع را بررسی کرده و حل کند و اگر حل نشد، قرار بر این شد که سوال محمودزاده مجدداً در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: سوال بعدی این نماینده درباره مرگ مهسا امینی بود که با توجه به اینکه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأموریت پیدا کرد که این موضوع را به صورت میدانی و دقیق بررسی کند، ما این کار را انجام دادیم و گزارش خود را در صحن مجلس قرائت کردیم.

بر این اساس دیگر موضوعیتی نداشت که این سوال در کمیسیون بررسی شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور متعلق به همه مردم است و چرا نمی گذارید آرامش به مردم برسد و دنبال ایجاد دغدغه خاطر برای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر کسی نباید در آتش فتنه بدمد/ دوران بازسازی است

دیگر کسی نباید در آتش فتنه بدمد/ دوران بازسازی است