مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:352022-11-27سياسي

تذکر نماینده مهاباد به وزیر کشور درباره شرایط حوزه انتخابیه اش


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از امنیتی شدن فضای شهرهای کردنشین از جمله مهاباد در جریان حوادث اخیر انتقاد کرد.

- نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از امنیتی شدن فضای شهرهای کردنشین از جمله مهاباد در جریان حوادث اخیر انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمود زاده در تذکری شفاهی به وزیر کشور درمدیریت ناآرامی های اخیر کشور در جلسه علنی امروز مجلس، با اشاره به آمار جانباختگان در مهاباد و شهرهای کردنشین اظهار کرد: شخص وزیر کشور به عنوان رییس شورای امنیت کشور باید پاسخگوی این وضعیت باشد.

محمودزاده با یادآوری این که درخواست شناسایی خاطیان و معرفی شان به دادگاه ارائه شده است، مدعی شد که در مقابل از وی به عنوان نماینده پیگیری کننده این ماجرا شکایت شده است.

محمودزاده همچنین نسبت به آن چه امنیتی کردن فضای شهرهای کردنشین از جمله مهاباد می خواند انتقاد کرد و از وزیر کشور پایان دادن به این شرایط را خواستار شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس هم چنین گفت: در چند روز گذشته به دلیل برخورد با معترضان، کشته شدن کوله بران و سوخت بران از وزیر کشور در کمیسیون امورداخلی سوال مطرح کردم.

رییس این کمیسیون می گوید که سوال شما را فعلا به صحن مجلس نمی فرستم و زمانی که اعتراض می کنم می گوید که برو و از من به رییس مجلس شکایت کن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مهاباد به وزیر کشور درباره شرایط حوزه انتخابیه اش

تذکر نماینده مهاباد به وزیر کشور درباره شرایط حوزه انتخابیه اش