مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-27دانش

حمایت معاونت علمی از وزارت علوم در زمینه تربیت دانشجوی کارآفرین در دانشگاه ها


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه شرایط کنونی به گونه ای است که حتی فارغ التحصیلان دکتری شغل مناسب ندارند، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه شرایط کنونی به گونه ای است که حتی فارغ التحصیلان دکتری شغل مناسب ندارند، گفت: دانشگاه ها باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند که در این زمینه وزارت علوم برنامه های جدی دارد و ما هم حامی آنها هستیم تا تربیت کارآفرینان در کشور رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی در مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم با بیان اینکه برای تبدیل اندیشه به ارزش چندین ساحت به هم پیوسته وجود دارد، یکی از آنها را ساحت اندیشه دانست که محل رشد آن در اندیشکده ها است.

وی اندیشکده ها را محل تربیت اندیشمندان و محصول اندیشمندان حکمت عنوان کرد و ادامه داد: ساحت دیگر، ساحت علم است که محل رشد آن دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و محصول آن ارائه تئوری و مقاله است.

دهقانی فیروز آبادی ساحت دیگر در تبدیل ایده به ارزش را ساخت فناوری عنوان کرد و افزود: بستر تولید فناوری در مراکز توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان است و تولید فناوری از ترکیب مقالات و تئوری ها حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت معاونت علمی از وزارت علوم در زمینه تربیت دانشجوی کارآفرین در دانشگاه ها

حمایت معاونت علمی از وزارت علوم در زمینه تربیت دانشجوی کارآفرین در دانشگاه ها