مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-27پزشكي

با چاقی در سنیین پایین تر منتظر عواقب بدتری از دیابت و فشار خون باشید!


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن هشدار در خصوص خطر ابتلا به بیماری دیابت و افزایش جمعیت مبتلایان معتقد است که آن دسته از افرادی که در سنیین پایین تر به چاقی و اضافه وزن مبتلا می شوند باید منتظر عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون باشند.

- با چاقی در سنیین پایین تر منتظر عواقب بدتری از دیابت و فشار خون باشید! ایسنا/سمنان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن هشدار در خصوص خطر ابتلا به بیماری دیابت و افزایش جمعیت مبتلایان معتقد است که آن دسته از افرادی که در سنیین پایین تر به چاقی و اضافه وزن مبتلا می شوند باید منتظر عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون باشند.

دکتر سید سعید کساییان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اضافه وزن و چاقی، شایع ترین عامل ابتلا به بیماری دیابت است که برنامه غذایی نامناسب و کم تحرکی در آن تاثیر زیادی دارد.

وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی و مصرف زیاد شیرینی، چربی، غذاهای فوری (فست فود) و کربوهیدرات ها در اضافه وزن و چاقی در بین افراد تاثیرگذار است و افرادی که با سن کم به اضافه وزن و چاقی مبتلا باشند، عواقب بدتری مانند دیابت و فشار خون در انتظار آن ها است.

رییس مرکز بهداشت استان سمنان تصریح کرد: انجام ندادن به موقع آزمایش های دوره ای (چکاب) به ویژه با گذر از سن 40 سالگی، استعمال دخانیات و افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چاقی در سنیین پایین تر منتظر عواقب بدتری از دیابت و فشار خون باشید!

با چاقی در سنیین پایین تر منتظر عواقب بدتری از دیابت و فشار خون باشید!