مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-27سياسي

خدمت رسانی 2000 نفر نیروی پرستار در دانشگاه علوم پزشکی زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 2000 نفر نیروی پرستار در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مشغول خدمت رسانی هستند با خارج شدن نیروهای پرستاری که طرح و قراردادشان به اتمام می رسد، - ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 2000 نفر نیروی پرستار در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مشغول خدمت رسانی هستند با خارج شدن نیروهای پرستاری که طرح و قراردادشان به اتمام می رسد، کادر پرستاری ضعیف می شود.

حسن بختیاری پیش از ظهر امروز (6 آذرماه) در مراسم گرامی داشت روز پرستار که در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زینب (ع) از اسرای واقعه کربلا پرستاری کردند و ویژگی هایی مانند ایثار، بی توقع بودن، از خودگذشتگی به منصه ظهور گذاشتند که در طول پرستاری دنیا بی سابقه است.

وی با بیان اینکه اگر دقت و همراهی پرستار نباشد کار پزشکان نتیجه قطعی نخواهد داشت، افزود: همه رشته های پزشکی ارزش و جایگاه خود را دارند ولی پرستاران دارای نقش ویژه ای هستند و زحمات شبانه روزی پرستاران انجام می دهند، شاخص ویژه ای است که کمتر رشته ای این ویژگی را دارد.

این مسئول با بیان اینکه پرستاران در دوران سخت بیماری کرونا، زحمات بسیاری کشیدند و با توجه به آگاه بودن خطر ابتلا خود و خانواده شان به بیماری کرونا باز هم ایثار کردند که در این راه عزیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 2000 نفر نیروی پرستار در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

خدمت رسانی 2000 نفر نیروی پرستار در دانشگاه علوم پزشکی زنجان