مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:052022-11-27فرهنگي

داریوش فرهنگ و خاطراتش از همکاری با مهدی هاشمی و بیضایی


داریوش فرهنگ با بیان خاطراتی از همکاری با مهدی هاشمی و ساخت «سلطان و شبان»، درباره بهرام بیضایی و حضورش در فیلمی از این کارگردان گفته است: بیضایی سوال های نه زمان حال بلکه آینده را هم می داند و در حرفه خود یعنی سینما و تئاتر یک فیلسوف است.

- داریوش فرهنگ با بیان خاطراتی از همکاری با مهدی هاشمی و ساخت سلطان و شبان ، درباره بهرام بیضایی و حضورش در فیلمی از این کارگردان گفته است: بیضایی سوال های نه زمان حال بلکه آینده را هم می داند و در حرفه خود یعنی سینما و تئاتر یک فیلسوف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش فرهنگ در بخش هایی از یک گفت وگوی تاریخ شفاهی با فریدون جیرانی از همکاری با هنرمندانی همچون مهدی هاشمی و بهرام بیضایی و چگونگی ساخت سریال به یادماندنی سلطان و شبان خاطراتی را تعریف کرده که به بهانه سالروز تولدش (ششم آذر 1326) بخش هایی از این گفت وگو توسط روابط عمومی موزه سینما منتشر شده است.

او با اشاره به روزهایی که در تئاتر شرایط مالی سختی داشتند و همین وضعیت بهانه ای برای ساخت سریال سلطان و شبان شد، گفته است: وقتی می گوییم شاید همه چیز از یک جرقه آغاز شد، تصور می شود شاید اغراق باشد اما درباره سلطان و شبان واقعا همه چیز از یک جرقه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش فرهنگ و خاطراتش از همکاری با مهدی هاشمی و بیضایی

داریوش فرهنگ و خاطراتش از همکاری با مهدی هاشمی و بیضایی