مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-27فرهنگي

مرمت بناهای تاریخی را به مسابقه تبدیل کرده اند!


یک پیشکسوت مرمت و استحکام بخشی بناهای تاریخی گفت: بسیار اتفاق افتاده که برنده مزایده مرمت یک بنای تاریخی در اصفهان حتی یک بار هم به این شهر سفر نکرده و حالا چگونه می توان یکی از بناهای تاریخی استان اصفهان را در اختیار او بگذارند تا مرمت کنند؟! گویا مرمت .

- ایسنا/اصفهان یک پیشکسوت مرمت و استحکام بخشی بناهای تاریخی گفت: بسیار اتفاق افتاده که برنده مزایده مرمت یک بنای تاریخی در اصفهان حتی یک بار هم به این شهر سفر نکرده و حالا چگونه می توان یکی از بناهای تاریخی استان اصفهان را در اختیار او بگذارند تا مرمت کنند؟! گویا مرمت بناهای تاریخی را به یک مسابقه تبدیل کرده اند! محمود منشیی در گفت وگو با ایسنا و با اشاره به مشکلات موجود در مورد مرمت بناهای تاریخی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از ایرادهای من به میراث فرهنگی اصفهان این است که شما در زمینه مرمت، فرد متخصص تربیت نکردید، در حالی مرحوم دکتر آیت الله زاده شیرازی افراد متخصصی را در این زمینه تربیت می کرد.

یکی از نیازهای ضروری در میراث فرهنگی این است که افراد متخصص و باتجربه ای را به صورت 24 ساعته داشته باشیم که قدرت اعمال نظر داشته باشند، نه اینکه حتی برای یک امضا و اظهارنظر بمانند که چه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت بناهای تاریخی را به مسابقه تبدیل کرده اند!

مرمت بناهای تاریخی را به مسابقه تبدیل کرده اند!