مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-27بين الملل

فریب، سیاست نهادینه شده آمریکاست/ اوکراین نمونه بدعهدی کاخ سفید


کارشناس مسائل منطقه ای، امتیاز ندادن و اخذ امتیاز را شیوه ی آمریکا در مذاکرات با دیگر کشورها دانست و گفت: بدعهدی و فریب سیاست نهادینه شده دولت آمریکاست که جمهوری خواه و دموکرات هم ندارد.

- جعفر قنادباشی تحلیلگر منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص بدعهدی آمریکا گفت: این موضوع سواستفاده کردن و فریب دادن در دولت و دستگاه حکومتی آمریکا نهادینه شده است.

وی عنوان کرد: امتیاز ندادن و اخذ امتیاز شیوه ی آمریکا در مذاکرات با کشورهای دیگر است که این شیوه از ابتدا استقلال آمریکا وجود داشته و عادت دارد با فشار و جنجال از کشورهای دیگر امتیاز بگیرد.

قناد باشی بیان کرد: در بیانیه الجزایر قرار شد که آمریکا در ایران مداخله نکنند، چرا که ایرانی ها معتقد بودند که آمریکا از سال 1332 بعد از کودتا وارد عرصه سرقت و مداخله در ایران شده است و همراه با انگلستان دولت مصدق را برانداز کرد.

تحلیلگر سیاسی افزود: بعد از براندازی هم از طریق کنسرسیوم که بیشترین سهام و سود آن برای آمریکا و انگلستان بود بر ایران مسلط شد.

وی گفت: لانه جاسوسی آمریکا نشانه آن بود که آمریکا می خواهد انقلاب اسلامی را براندازی کند و بعد از آن قرارداد الجزایر امضا شد که آمریکا به آن عمل نکرد و مداخله خود را در ایران ادامه داد و در برجام هم همین موضوع تکرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب، سیاست نهادینه شده آمریکاست/ اوکراین نمونه بدعهدی کاخ سفید

فریب، سیاست نهادینه شده آمریکاست/ اوکراین نمونه بدعهدی کاخ سفید