مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:452022-11-27سياسي

جنجال در مجلس درباره حوادث «مهاباد»


نماینده مهاباد در صحن علنی امروز در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رییسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری به رییس جمهوری و وزیر کشور، گفت: در اعتراضات مردمی مهاباد و شهر های کردنشین 13 نفر بر اساس آمار رسمی، و بر اساس آمار غیر رسمی 105 نفر کشته شده اند.

او ادامه داد: آقای رییسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است.

او ادامه داد: بجای پیگیری و احقاق حق و حقوق مردم مناطق کردنشین در دستگاه قضایی، در همان دستگاه قضایی علیه من نماینده که پیگیر این ماجرا ها بودم، شکایت شده است.

نماینده مهاباد در مجلس در ادامه افزود: لشکرکشی و امنیتی کردن مهاباد و شهر های کردنشین، دستگیری شهروندان عادی، هجوم شبانه به منازل مسکونی، تخریب وسایل مردم، نوشتن شعار روی دیوار های داخلی ساختمان ها، چک کردن وسایل شخصی مردم و ایجاد ایست های بازرسی متعدد ورودی شهر های کردنشین مانند اوایل انقلاب، چه مفهومی دارد؟ او با اشاره به اینکه در چند روز گذشته به دلیل برخورد خشن در این مناطق و کشته شدن کولبران و سوخت بران از وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در مجلس درباره حوادث «مهاباد»

جنجال در مجلس درباره حوادث «مهاباد»