مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:502022-11-27اقتصادي

کامیون امپاور BD300؛ کامیونی پرقدرت، ایمن و بادوام  


ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.

- ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بهمن دیزل، ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن (حوزه خودروهای تجاری) در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان محصول جدیدی از خانواده امپاور را معرفی کرد.

وی در این خصوص با ارائه اطلاعاتی در خصوص کامیون متوسط مدل BD300 اعلام کرد که این محصول همچون کشنده امپاور BD500 قطعاً مورد توجه بازار تجاری سواران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: متأسفانه در چند دهه اخیر هم کامیون های تولیدی ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا نبوده و هم نتوانسته نیازمندی های مشتریان را برآورده کند؛ بدین منظور گروه بهمن وظیفه خود دانسته تا با ورود به این بخش از بازار، به بهبود سیستم حمل نقل کمک کند.

افشار گفت: این محصول با شعار پرقدرت، ایمن و باداوم وارد بازار و این اطمینان داده خواهد شد که شرکت بهمن دیزل محصولی اطمینان بخش را وارد بازار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون امپاور BD300؛ کامیونی پرقدرت، ایمن و بادوام  

کامیون امپاور BD300؛ کامیونی پرقدرت، ایمن و بادوام