مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:152022-11-27سياسي

حرکت به سمت پوشاک سالم و اقتصادی با «نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی»


مراسم گشایش «نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی» امروز -یکشنبه 6 آذرماه- در هتل کتیبه همدان برگزار شد.

- حرکت به سمت پوشاک سالم و اقتصادی با نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی ایسنا/همدان مراسم گشایش نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی امروز -یکشنبه 6 آذرماه- در هتل کتیبه همدان برگزار شد.

نماینده اعضای کارگروه مد و لباس کشور در این مراسم بیان اینکه همدان پیشگام این رویداد فرهنگی در کشور شد، گفت: این نمایشگاه یک نمونه از مردمی سازی فرهنگ است و حاکمیت نقش بسترسازی و تسهیل سازی در آن داشته است.

سجاد لطفی با اشاره به اینکه ساماندهی مد و لباس در سال 85 مصوب شد و چند دستگاه عضو کارگروه هستند، افزود: حوزه مد و لباس تک بخشی نیست و اگر همت جمعی نباشد به مقصد نمی رسیم.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای اخیر شورای فرهنگ عمومی دسترسی به پوشاک سالم، اقتصادی، عفیفانه و در دسترس است که امیدواریم تا حد زیادی در این نمایشگاه محقق شده باشد.

نماینده اعضای کارگروه مد و لباس کشور با اشاره به اینکه کارگروه مد و لباس استانی دارای ظرفیت خوبی است ، تصریح کرد: پس از برپایی نمایشگاه ها، اقدامات بعدی را نیز در استان ها خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه ها عدالت فرهنگی رعایت می شود و برندهای مطرح کشور در استان ها حاضر شده و محصولات خود را عرضه می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت پوشاک سالم و اقتصادی با «نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی»

حرکت به سمت پوشاک سالم و اقتصادی با «نمایشگاه مد و لباس ایرانی- اسلامی»