مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:352022-11-27سياسي

«تشکر» نماینده مجلس از «سرداران قلم»، حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور


در این مرحله برخی خواص و سیاسیون با سابقه نیز مقهور صحنه آرای دشمن شده و با مواضع و اظهارات شتاب زده، آتش بیار معرکه ای شدند که اندوخته خودشان هم در این آتش سوخت.

- تشکر نماینده مجلس از سرداران قلم ، حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور در این مرحله برخی خواص و سیاسیون با سابقه نیز مقهور صحنه آرای دشمن شده و با مواضع و اظهارات شتاب زده، آتش بیار معرکه ای شدند که اندوخته خودشان هم در این آتش سوخت.

بی تردید اوضاع اخیر کشور عیار چهره ها را نشان داد.

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان گفت: می خواهم از تبیین گران و روشنگران جامعه تشکر کنم.

از دکتر قالیباف رییس دغدغه مند، متفکر و انقلابی؛ از سرداران قلم، حسین شریعتمداری ها، مهدی محمدی ها، محسن مهدیان ها، یامین پورها، رائفی پورها، عبدالله گنجی ها، یاسر جبراییلی ها، پناهیان ها و از صدها شخصیت انقلابی بصیر و روشنگری که برای مصالح نظام انقلاب اسلامی نوشتند، گفتند و کار کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک هفته بسیج به فعالان عرصه های مختلف لشکر مخلص خدا به ویژه جوانان و نوجوانان پرشور و بصیر بسیجی و ابراز امیدواری برای خدمتگزاری برای نظام به عنوان یک بسیجی، گفت: برای تیم ملی و جوانان برومندی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تشکر» نماینده مجلس از «سرداران قلم»، حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور

«تشکر» نماینده مجلس از «سرداران قلم»، حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور