مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:402022-11-27اقتصادي

پتروشیمی مبین به مدار تولید بازگشت


بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف 160 هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چندی پیش شرکت مبین انرژی خلیج فارس برای تعمیرات اساسی بخشی از آن از مدار خارج شد و همچنان وارد مدار نشده است.

روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در رابطه با این موضوع به مهر می گوید: بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف 160 هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.

رییس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس افزود: این عملیات سنگین ترین عملیات اورهال واحد آبگیر شرکت از بدو تأسیس تاکنون به شمار می رود که از ویژگی ها و پیچیدگی های زیادی برای هماهنگی و اجرا برخوردار بود.

در اثنای اجرای این عملیات لوله ها و کلکتور خروجی پمپ های عظیم 104 که به صورت همزمان آب کولینگ مورد نیاز 5 شرکت منطقه شامل پتروشیمی نوری، پتروشیمی جم، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی آریاساسول و واحد ASU را تأمین می کند، مورد ترمیم و تعمیر قرار گرفت و شیرهای روی این خطوط نیز تعویض شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی مبین به مدار تولید بازگشت

پتروشیمی مبین به مدار تولید بازگشت