مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 14:552022-11-27سياسي

دشمنان ایران، تحمل تماشای قوی شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند


مجری و کارشناس آمریکایی شبکه بین المللی پرس تی وی گفت: دشمنان ایران، واقعا تحمل تماشای قوی شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند، قدرت بین المللی در حال انتقال از غرب به شرق است و امروز ایران در کل دنیا به عنوان کشوری عزتمند و قدرتمند مطرح است.

- مرضیه هاشمی، مجری و کارشناس آمریکایی شبکه بین المللی پرس تی وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: دشمنی با جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی ایران آغاز شده اما جنس دشمنی در دوره های مختلف نیز متفاوت بوده است، امروز دشمنان سعی دارند با استفاده از تکنولوژی و رسانه های اجتماعی(social media) با ایران مقابله کنند و در سال های گذشته تا به امروز، این مسئله را به اوج خود رسانده تا نگاه مردم ایران و جهان را نسبت به این کشور منفی و مردم ایران را دچار ناامیدی کنند.

وی گفت: دشمنان ایران، سال ها بر روی نفوذ و تأثیرگذاری نرم از طریق بستر رسانه تمرکز و هزینه های سنگینی را نیز برای رسیدن به اهداف خود خرج کرده اند تا از این طریق ذهن و روان مردم ایران و جهان را تحت تاثیر عملیات های ذهنی قرار دهند.

کارشناس آمریکایی شبکه بین المللی پرس تی وی ادامه داد: اکثر جوانان و نوجوانان ایرانی با استفاده از گوشی ها و تبلت های هوشمند خود به محتوای پیام رسان های اجتماعی و فضای مجازی دسترسی دارند و روزانه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان ایران، تحمل تماشای قوی شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند

دشمنان ایران، تحمل تماشای قوی شدن و پیشرفته شدن این کشور را ندارند