مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:052022-11-27اقتصادي

طرح کشت قراردادی گندم آبی در استان زنجان آغاز شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طرح کشت قراردادی گندم آبی سال زراعی 1402–1401 در استان آغاز شدږ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی الله زمانی افزود: اجرای طرح کشت قراردادی گندم در بیش از 18 هزار و 500 هکتار با حدود 2 هزار کشاورز در قالب این طرح بیش از 80 هزارتن گندم از کشاورزان خریداری می شود.

وی اظهار داشت: عقد قرارداد با کشاورزان از طریق بستر نرم افزاری (پلتفرم) طراحی شده توسط شرکت ارتباطات سیار ایران به صورت مستقیم ما بین کشاورز با اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان صورت می گیرد.

زمانی خاطرنشان کرد: کشاورزان در مرحله اول باید با مراجعه به مرکز جهاد کشاورزی در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی، اطلاعات خود را در سال زراعی 1402-1401 ثبت کنند و با نصب برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند دارای سیستم عامل اندروید، بر اساس کد ملی و شماره همراه اول متعلق به خود از طریق نشانیGTC.

ir قابل دسترس می باشد.

وی یادآورشد: کشاورزان پس از عقد قرارداد توسط برنامه کاربردی و ارجاع قرارداد به بانک، می توانند به ازای هر هکتار سه میلیون و 300 هزار تومان تا سقف 100 میلیون تومان از تسهیلات بانک کشاورزی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کشت قراردادی گندم آبی در استان زنجان آغاز شد

طرح کشت قراردادی گندم آبی در استان زنجان آغاز شد