مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-27سياسي

فضای مجازی نسل جدید آسیب های اجتماعی است/ نابودی داعش با جنگ فرهنگی


در همایش پیشگیری از آسیب های خانواده با موضوع ماهواره و فضای مجازی، جنگ فرهنگی، عامل شکست و نابودی داعش بیان شد و فضای مجازی به عنوان نسل جدید ابزار تهدیدکننده مورد تاکید قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان در همایش پیشگیری از آسیب های خانواده با موضوع ماهواره و فضای مجازی، جنگ فرهنگی، عامل شکست و نابودی داعش بیان شد و فضای مجازی به عنوان نسل جدید ابزار تهدیدکننده مورد تاکید قرار گرفت.

دکتررحمان مجازی استاد سواد رسانه ای و فضای مجازی امروز ششم آذرماه در این همایش در شهر درب بهشت شهرستان جیرفت با اشاره به ابزارهای جنگ تحمیلی و جنگ رسانه ای گفت: پنجم آذرماه 57 امام راحل دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند و کمتر از یک سال قبل از جنگ نسبت به آموزش نظامی تاکید کردند و بسیجیان زمان حمله به کشورمان آماده حضور در جبهه ها بودند.

وی نسبت به جنگ رسانه ای تمام عیار دشمنان هشدار داد و گفت: تاکنون هیچ کشوری مانند ایران با این هجمه زیر بار جنگ رسانه ای نبوده لذا باید هوشیارانه عمل کنیم.

مجازی صداوسیما را یکی از ابزارهای رسانه ای دانست که باید در مقابل 400 هزار شبکه ماهواره و رادیویی که شدیدترین هجمه را دارند، ایستادگی کند و افزود: دشمن هم اکنون با جنگ رسانه تجزیه طلبی را در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نسل جدید آسیب های اجتماعی است/ نابودی داعش با جنگ فرهنگی

فضای مجازی نسل جدید آسیب های اجتماعی است/ نابودی داعش با جنگ فرهنگی