مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:352022-11-27سياسي

سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی شود


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سربازان را زینت نظام و انقلاب دانست و گفت: امور و افعال مردم جز با حضور مستمر سرباز در صحنه نمود نیافته و استوار نمی شود.

- اردبیل-فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سربازان را زینت نظام و انقلاب دانست و گفت: امور و افعال مردم جز با حضور مستمر سرباز در صحنه نمود نیافته و استوار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در جمع فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر، اظهار کرد: نظم و انضباط هر مجموعه و منطق هر نظامی نظم اوست و سرباز هم به فرموده حضرت علی (ع) سرباز زینت کشور است و سربازان، به اذن خداوند، دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزّت دین و امنیّت اند و کار مردم، جز به آنان استوار نمی شود.

وی با بیان اینکه جایگاه سرباز یک جایگاه مقدس و والا است، گفت: سربازان این مرز و بوم با تلاش شبانه روزی از جان خویش برای دفاع از کشور می گذرند و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل ها است.

سردار محمدی اصل با اشاره به رشادت های سربازان در دوران جنگ تحمیلی، افزود: جنگ ما جنگ با عراق و همچنین بلوک شرق و غرب بود و در یک جنگ تمام عیار، نامتقارن و نابرابر رزمندگان اسلام کاری کردند که برای همیشه در تاریخ این مملکت جاودانه خواهد ماند چرا که یک وجب از خاک این کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی شود

سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی شود