مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-27بين الملل

پولیتیکو: آمریکا تنها کشوری است که از بحران اوکراین سود می برد


با طولانی شدن جنگ در اوکراین، مقامات ارشد اروپا با انتقاد از رویکرد واشنگتن در این بحران می گویند آمریکا تنها کشوری است که از ادامه جنگ سود می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات ارشد اروپا گزارش داده که آمریکا با فروش گاز و سلاح با قیمت های گزاف از بحران اوکراین سود می برد.

یک مقام ارشد اروپا که پولیتیکو به نام او اشاره نکرده، گفته است: حقیقت این است که اگر شما منطقی به موضوع نگاه کنید، کشوری که بیشترین سود را از بحران اوکراین می برد، آمریکاست، زیرا گاز بیشتری را با قیمت های بالاتر می فروشد، زیرا تسلیحات نظامی بیشتری می فروشد.

به گفته این مقام ارشد اروپایی آمریکا به کشورهای اروپایی فشار می آورد که وابستگی خود به گاز روسیه را کاهش دهند، اما هم زمان گاز خود را با چهار برابر قیمت داخلی به اروپایی ها می فروشد.

وی در ادامه افزود: صنعت اروپا به علت افزایش فعالیت های تجاری آمریکا پس از بحران اوکراین، در وضعیت بدی قرار گرفته است.

وی همچنین گفته به علت این شرایط هم اکنون افکار عمومی و مردم اروپا به مخالفت علیه دولت های اروپایی و متحدشان، آمریکا، برخاسته اند .

به نوشته پولیتیکو، در همین ارتباط، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در اعتراض به همین شرایط گفته که قیمت هایی که آمریکا بر گاز فروشی به اروپا اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیتیکو: آمریکا تنها کشوری است که از بحران اوکراین سود می برد

پولیتیکو: آمریکا تنها کشوری است که از بحران اوکراین سود می برد