مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-27ورزشي

قدردانی شریعتی از دستور رییس قوه قضاییه برای آزادی زندانیان


یک عضو هیات رییسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی از دستور رییس قوه قضاییه برای مساعدت در خصوص آزادی برخی زندانیان قدردانی کرد.

- یک عضو هیات رییسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی از دستور رییس قوه قضاییه برای مساعدت در خصوص آزادی برخی زندانیان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: درپی مواضع حکیمانه ‎رهبری عزیز انقلاب در اجتماع عظیم بسیجیان سراسر کشور و اقدام مدبرانه ریاست محترم قوه قضاییه با موضوع مساعدت درخصوص برخی زندانیان، درپی ‎ظفرمندی تیم ملی فوتبال، تشکر صمیمانه خود را اعلام می داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته رهبر معظم انقلاب به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با جمعی از بسیجیان سراسر کشور دیدار کردند.

همچنین روز گذشته رییس قوه قضاییه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر ولز به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی در اولین فرصت ممکن فراهم شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شریعتی از دستور رییس قوه قضاییه برای آزادی زندانیان

قدردانی شریعتی از دستور رییس قوه قضاییه برای آزادی زندانیان