مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:052022-11-27اجتماعي

اعزام 500 نفر از کادر درمان کشور به کربلای معلی


مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 500 نفر از کادر بهداشت و درمان کشور به کربلای معلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 500 نفر از کادر درمان و بهداشت کشور به کربلای معلی خبر داد و اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان کشور در قالب دو کاروان از سراسر کشور دی ماه امسال به این سفر معنوی اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف قدردانی از زحمات کادر درمان که در دوران کرونا به دوش کشیدند، صورت می گیرد، زیرا که ما شاهد بودیم که مدافعان سلامت به صورت شبانه روز جان برکف در نهایت اخلاص به بیماران کرونایی خدمت می کردند.

مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: برخی از واقفان هستند که اموال خود را وقف می کنند تا در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین (ع) هزینه شود؛ بر همین اساس با هماهنگی هایی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، مقرر شده است که زحمات کشان کادر درمان و بهداشت را به سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کنند تا شاهد اعزام این عزیزان به این سفر معنوی شویم.

معممی مقدم افزود: در سال گذشته هم بیش از یک هزار نفر از پرستاران و کادر درمان در سه دوره و 350 نفر از مُبلغان جهادی فعال در ایام کرونا در یک دوره در قالب طرح زائران حرم رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 500 نفر از کادر درمان کشور به کربلای معلی

اعزام 500 نفر از کادر درمان کشور به کربلای معلی