مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27سياسي

بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) زنده یاد سید رضا موید برگزار شد


آیین بزرگداشت شاعر شهیر اهل بیت(ع) مرحوم سید رضا موید، با حضور جمعی از شاعران، ذاکران، شخصیت های علمی و فرهنگی، مسئولین و خانواده آن فقید سعید در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

- آیین بزرگداشت شاعر شهیر اهل بیت(ع) مرحوم سید رضا موید، با حضور جمعی از شاعران، ذاکران، شخصیت های علمی و فرهنگی، مسئولین و خانواده آن فقید سعید در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین بزرگداشت شاعر شهیر اهل بیت علیهم السلام مرحوم سید رضا موید، با حضور جمعی از شاعران، ذاکران، شخصیت های علمی و فرهنگی، مسئولین و خانواده آن فقید سعید در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.

در این برنامه که اجرای آن را حسن سلطانی به عهده داشت، سید روح الله و سید احمد موید فرزندان آن مرحوم دقایقی پیرامون شخصیت و زندگی معنوی پدر صحبت کردند و جلسه را معطر به مدح بانوی دو سرا فاطمه زهرا سلام الله علیها نمودند.

سپس پیرغلام اهل بیت حاج جعفر کشمیری، سید محمد رستگار و سید رضا یعقوبی آل به نمایندگی از جامعه ذاکران، شاعران و ستایشگران مشهد به تمجید از جایگاه ادبی و معنوی استاد موید پرداختند و خاطراتی از آن مرحوم نقل کردند.

در ادامه احمد علوی ضمن نقل خاطره ای از استاد موید اشعاری که به ایشان تقدیم کرده بود را قرائت کرد و سپس جواد هاشمی به عنوان گردآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) زنده یاد سید رضا موید برگزار شد

بزرگداشت شاعر اهل بیت(ع) زنده یاد سید رضا موید برگزار شد