مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27دانش

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برترین پارک دانشگاهی کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف؛ در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و با حضور معاون علمی، - پارک علم و فناوری و مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برترین پارک دانشگاهی و مرکز کارآفرینی و نوآوری وابسته به موسسات آموزش عالی در کشور معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف؛ در آیین نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و با حضور معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری، وزیر علوم و معاونان پژوهشی و فناوری، پارک های علم و فناوری موفق از نظر شاخص های مختلف معرفی شدند و از این منتخبان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که امروز یکشنبه 6 آذرماه 1401 در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در مجموع شاخص ها به عنوان پارک های برتر معرفی شدند.

همچنین مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان برترین مرکز کارآفرینی و نوآوری وابسته به موسسات آموزش عالی معرفی و تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برترین پارک دانشگاهی کشور شد

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برترین پارک دانشگاهی کشور شد