مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:152022-11-27سياسي

با واکنش های سیاسی دانش آموزان چه کنیم؟


به دنبال واکنش سیاسی بسیاری از دانش آموزان در مدارس؛ این دغدغه مطرح است که اکنون چگونه باید با این نوجوان ها در خانواده و مدرسه رفتار کنیم.

- ایسنا پلاس: طی اتفاقات اخیر جامعه؛ بارها در فضای حقیقی و فضای مجازی واکنش دانش آموزان را پیرامون مسائل اخیر کشور مشاهده کردیم.

عکس گرفتن همراه با انجام رفتارهای هنجارشکن و خلاف قوانین مدرسه، فیلم گرفتن در مدرسه درحین سر دادن شعارهای تند سیاسی و واکنش هایی از این دست، در هفته های گذشته بسیار دیده شد.

فارغ از چرایی واکنش دانش آموزان نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی، مسئله ای که در این بین مطرح می شود؛ شکل برخورد مدارس خصوصا متصدیان امور پرورش در مدرسه با این دانش آموزان است.

آیا باید رفتار قهری با چنین دانش آموزانی داشت؟ تبعات این واکنش ها برای دانش آموز چیست؟ کدام مدل رفتاری در چنین مواقعی کاربرد بیشتری دارد؟ از جمله پرسش هایی است که پی رو این کنش ها از سوی دانش آموزان مطرح می شوند.

فاطمه سادات موسوی روان درمانگر کودک و نوجوان درباره این مسئله می گوید: در وهله اول ابتدا باید بدانیم که چگونه این بچه ها را جذب خود کنیم تا به ما اعتماد داشته باشند و در کنار ما احساس امنیت کنند.

وقتی ما به چند مسئله عمل کنیم، این اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با واکنش های سیاسی دانش آموزان چه کنیم؟

با واکنش های سیاسی دانش آموزان چه کنیم؟