مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:402022-11-27فناوري

جولان رمال ها در دنیای مجازی


چرا در هزاره سوم و عصر اینترنت هم هنوز برخی فریب رمال ها را می خورند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: تا همین چند سال پیش اگر کسی می خواست فال بگیرد یا سرکتاب باز کند، باید خودش را به خانه ای در کوچه پس کوچه های مولوی و سیروس و باغ انگوری می رساند تا شاید در خانه ای کاه گلی یا دخمه ای تاریک بعد از آن که کلی با دربان جروبحث می کرد خودش را به رمال می رساند.

رمال هم که کارش را بلد بود چطور از او حرف بیرون بکشد کلی پول روی دست او می گذاشت تا بتواند یکی دیگر از کسانی که به فال و رمالی اعتقاد داشتند را سرکیسه کند.

این روزها که فضای مجازی بر همه ابعاد زندگی ما انسان ها سیطره پیدا کرده، رمال ها هم تلاش کردند از این بازار مکاره جا نمانند و آنها نیز به فضای مجازی مهاجرت کرده اند تا همیشه در دسترس باشند.

رمال ها راه پول درآوردن را بلدند و می دانند سراغ چه کسانی بروند که بتوانند آنها را فریب دهند.

طعمه آنها افراد ساده لوح هستند که خیلی راحت به دام آنها گرفتار می شوند و حاضرند پول خرج کنند تا رمال با چند دعا، سحر و جادو مشکل شان را برطرف کند.

نکته اینجاست از زمانی که رمال ها از دخمه های شان به فضای مجازی کوچ کرده اند باز هم مشتریان پروپا قرص خودشان را دارند و رمال های به روز شده از طریق فضای مجازی پول زیادی به جیب می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان رمال ها در دنیای مجازی

جولان رمال ها در دنیای مجازی