مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:052022-11-27سياسي

تنها راه استمرار پیشرفت کشور تسری فرهنگ و روحیه بسیج است


رییس کل دادگستری استان تهران تنها راه استمرار پیشرفت کشور و نجات آن از توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را تسری فرهنگ و روحیه بسیج در تمامی بخش ها و حوزه ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی در آیین جشن آزادسازی زندانیان معسر که مقارن با هفته بسیج و به همّت بسیج حقوق دانان برگزار شد، با گرامی داشت هفته بسیج، اقشار مختلف بسیج در حوزه ها و عرصه های گوناگون را به عنوان موتور محرک انقلاب اسلامی دانست که در مسیر پیشرفت، تکامل و تعالی جامعه اسلامی گام برمی دارند.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به دوراندیشی و نگاه عمیق امام خمینی (ره) در پایه ریزی بسیج اظهار کرد: امام راحل با پایه ریزی بسیج و به منظور صیانت از جامعه اسلامی، همه انسان های خداجو و مخلص را در این مسیر دعوت و مشارکت به همکاری کرد و امروز پیشرفت ها و دستاوردهایی که در حوزه های مختلف مشاهده می شود، حاصل همان تفکر و روحیه بسیجی است که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد.

وی با تاکید بر این گزاره که روحیه خدامحوری ، مردم باوری و مردم یاری بسیج همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون محافظ سلامت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر خطرات، تهدیدها و آسیب ها بوده است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه استمرار پیشرفت کشور تسری فرهنگ و روحیه بسیج است

تنها راه استمرار پیشرفت کشور تسری فرهنگ و روحیه بسیج است