مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:302022-11-27پزشكي

تلاش برای جذب 100 هزار نیرو در وزارت بهداشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر پیگیری برای جذب پرستار گفت: خوشبختانه وزیر بهداشت پیگیر استخدام 100 هزار نفر در مجموعه کل وزارت بهداشت در رشته های مختلف در سطح کشور است که درصد بالایی به قشر پرستاری اختصاص دارد که امیدواریم مجوز تا پایان سال داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری در وِیژه مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب(ع) با ویژگی های شخصیتی که داشتند و پرستاری از اسرای واقعه کربلا کردند ویژگی هایی به منصه ظهور گذاشتند که در طول پرستاری دنیا بی سابقه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر دقت و همراهی پرستار نباشد، اقدامات پزشکان نتیجه قطعی نخواهد داشت گفت: همه رشته های پزشکی ارزش و جایگاه خود را دارند ولی  پرستاران نقش ویژه ای را دارا هستند.

وی با یادآوری شرایط دوران کرونا گفت: در دوران سخت بیماری کرونا زحمات این نماد ایثار خوب دیده شد، همکارانی در ICU ها و بخشهای ویژه مشغول ارائه خدمت بودند در حالی که می دانستند بدترین شرایط بیماری کروناست و افرادی با درگیری های شدید ریوی بستری هستند که می توانست خطر برای آنها ایجاد کند و می دانستند در این مراقبت و پرستاری خودشان و خانواده هایشان نیز در خطر هستند و در این راه ما عزیزان زیادی را ازدست دادیم  و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جذب 100 هزار نیرو در وزارت بهداشت

تلاش برای جذب 100 هزار نیرو در وزارت بهداشت