مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 17:452022-11-27اجتماعي

شرکت های دانش بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می کنند


مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی به تشریح برگزاری یازدهمین دوره جشنواره محتوای الکترونیک اشاره کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدصالح مذنبی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی درباره برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد و اهداف این جشنواره، گفت: سازمان پژوهش به عنوان قلب نظام آموزشی، پیشران جریان تربیت و یادگیری است و اگر قرار است یک برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب برای دانش آموزان رقم بخورد و دانش آموزان در دوره دوازده ساله تحصیلی به شایستگی های پایه برسند و برای یک زندگی مستقل اجتماعی و اثرگذاری در مأموریت های شغلی و اجتماعی خود آماده شوند، باید سازمان پژوهش از همه ظرفیت ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه مجموعه های مختلف دولتی و غیردولتی علاقه مندند که در زمینه های مختلف برنامه ریزی آموزشی و درسی، تألیف کتب درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری با آموزش و پرورش مشارکت کنند، گفت: میدان تعلیم و تربیت وسیع هست و باید آموزش و پرورش به همه ظرفیت ها بها دهد.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با اشاره به اینکه در سال هایی بیش از 80 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: جشنواره تولید محتواهای الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می کنند

شرکت های دانش بنیان گواهی ارائه خدمات آموزشی دریافت می کنند