مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:352022-11-27سياسي

اقناع سازی نسل جوان اولویت اصلی خانواده ها باشد


امام جمعه ایلام با بیان اینکه اقناع سازی جوانان و نوجوانان باید اولویت اصلی خانواده ها باشد، گفت: همه باید برای حفظ و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پای کار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان ایلام، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای ویژگی های خاص و متفاوتی است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی در عرصه های مختلف در کشور بوده است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات سپاه در حوزه های مختلف در سطح جامعه به ویژه برای نسل جوان، افزود: همه باید برای حفظ و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پای کار باشیم و تا توان داریم باید در راستای تحقق جهاد تبیین پیشگام باشیم.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی علیه ارزش ها و دستاوردهای ملت ایران، باید بیشتر کار کنیم، چراکه این توان و ظرفیت در کشور وجود دارد که تاثیر گذار باشیم همانگونه که تا کنون تاثر انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف جهان می بینیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر نشان داد باید برای تحقق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین بیشتر پای کار بود، افزود: باید دستاوردهای نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع سازی نسل جوان اولویت اصلی خانواده ها باشد

اقناع سازی نسل جوان اولویت اصلی خانواده ها باشد